Kysymyksiä, kysymyksiä, kysymyksiä!
Tälle sivulle olemme koonneet tyypillisiä asiakkaiden kysymyksiä, joten toivottavasti saat täältä apua. Olet tervetullut ottamaan yhteyttä mikäli vastausta ei löytynyt!
Työn alla!
- Tilaus
- Miten tilaan tuotteita?
- Miten käytän kuponkikoodeja?
- Mitä maksutapoja tarjoatte?
- Onko teillä lahjakorttejä myytävänä?
- Miten suhtaudutte puuttuviin palapelien paloihin?
- Saanko tilausvahvistuksen?
- Ovatko kaikki tuotteet varastossa?
- Toimitus
- Minne toimitatte tilauksia?
- Mitä toimituspalveluita käytätte?
- Miten nopeasti toimitatte?
- Saanko seurantakoodin?
- Palautus
- Voinko palauttaa tuotteita?
1. Tilaus
1.1 Miten tilaan tuotteita?
Tavarat lisätään ostoskoriin, voit Ostoskori-sivulla vielä muuttaa tilausta ennen siirtymistä Kassa-sivulle ja Kassalta voit vielä palata Verkkokauppaan lisätäksesi tuotteita, mikäli muutit mielesi jostain.
1.2 Miten käytän kuponkikoodeja?
Jos sinulla on kuponkikoodi, voit aktivoida sen joko Ostoskori- tai Kassa-sivulla. Mikäli koodi on voimassa, pitäisi lopullisen summan muuttua välittömästi. Jos näin ei tapahdu, ota ystävällisesti yhteyttä meihin ennen tilauksen tekoa, sillä rahapalautus on logistisesti hiukan haasteellista.
1.3 Mitä maksutapoja tarjoatte?
Voit valita näiden välillä: Visma Pay ja PayPal. Lue lisää Ehdot-sivulla, kohta B.1.1.
1.4 Onko teillä lahjakorttejä myytävänä?
Ei vielä. Mutta ne ovat tulossa!
1.5 Miten suhtaudutte puuttuviin palapelien paloihin?
Olemme pahoillamme, että liityit tähän epäsuotuisaan kerhoon! Puuttuvien palojen tapauksessa katsomme, että vastuu kuuluu valmistajalle, sillä emme pysty itse tarkistamaan jokaista omalle asiakkaallemme lähettämää tuotetta. Kehotamme ottamaan yhteyttä kyseisen valmistajan asiakaspalveluun.
1.6 Saanko tilausvahvistuksen?
Toki! Olethan tarkkana kirjoittaessasi sähköpostiosoitteesi tilauksen yhteydessä, sillä vahvistus lähtee tähän osoitteeseen. Onnistuneen maksun jälkeen sähköposti lähetetään sinulle automaattisesti. Tarkista yatävällisesti roskapostikansio, mikäli se näyttää olevan hävinnyt.
1.7 Ovatko kaikki tuotteet varastossa?
Ei aina (varastotäydennys on siinä tapauksessa paikallaan). Jos kuitenkin pystyt lisäämään tuotteen ostoskoriin ja sitten maksamaan siitä, se on lähetettävissä heti, lukuunottamatta ikävää varastovirheen tilannetta.
2. Toimitus
2.1 Minne toimitatte tilauksia?
Toimitamme fyysisiä tuotteita kaikkiin Euroopan Unionin maihin.
2.2 Mitä toimituspalveluita käytätte?
Ajankohtaiset vaihtoehtomme ovat aina näkyvillä jo Ostoskori-sivulla. Tällä hetkellä teemme yhteistyötä Suomessa sekä DBSchenkerin, Matkahuollon että Postin kanssa.
Muiden EU-maiden kohdalla tilanne voi muuttua lyhyellä viiveellä ja nykyinen lista on liian pitkä tähän listattavaksi. Konsultoi ystävällisesti Ehdot-sivuamme, kohta B.2.2.
Nämä perustuvat omiin kokemuksiimme kuluttaja-asiakkaina ja kilpailijoita on joissakin tapauksissa päätetty jättää käyttämättä huonon asiakaspalvelun takia. Ne perustuvat myös Ninan kokemuksiin toisen tuotetyypin verkkokauppamyyntiin sitten 2020.
2.3 Miten nopeasti toimitatte?
Tavoitteemme on käsitellä tilaus 1-3 arkipäivän kuluessa, mikä sisältää paketin luovuttamisen valitsemallesi kuriiriyhtiölle.
2.4 Saanko seurantakoodin?
Kyllä vain! Kun tilauksen käsittely on viety loppuun, saat sähköpostin, jossa on seurantakoodi.
3. Palautus
3.1 Voinko palauttaa tuotteita?
Lyhyt vastaus on ”Kyllä ja ei”. Riippuu tuotteesta valittiinko se Poistotuotteet-kategoriasta, josta löytyy palautusoikeuden ulkopuolella olevia tuotteita. Yleensä palautukset hyväksytään paikallisen lain mukaan. Meillä on kattava palautusoikeuteen liittyvä politiikka, joka löytyy Ehdot-sivulta, kohta B.3, jota voit tutkia tarkemmin.
Olet tervetullut ehdottamaan muita kysymyksiä, joita lisätä!
Valokuva: Mel Poole. Päivitetty viimeksi: 1 maaliskuuta 2024.